Initiativet till Days of Trade kommer från en gemensam önskan om att bjuda in kunder och butiker att ta del av ett intressant program och medverkande varumärken på ett personligt sätt och samtidigt ge inspiration, peppa varandra och utbyta erfarenheter.
Från programmet:
Samtal om att verka i en bransch under förändring
Under Days of Trade i maj bjöd medverkande varumärken och Association of Trade Partners Sweden in Susanne Ahlberg, Butiken i Tenhult, till ett samtal med avstamp i det inlägg hon skrivit på Linkedin som inleddes med ”Angående fysiska butikens död vill jag bara meddela att vi, Butiken, i allra högsta grad är levande.” Nu ses vi igen för att fortsätta samtalet och lyssna till Nicklas Schedin, Grandpa, om hur de arbetar för att ligga i framkant och vara snabbfotade i en bransch som är under stor förändring! Samtalet avslutas med en nätverkslunch för butiksägare, inköpare och leverantörer som vill träffa andra och prata om branschens framtid.
Föreläsning och workshop
Presenteras inom kort!
After Work
Bubbel och lättare snacks för kunder och leverantörer!
Gemensam leverantörsmiddag
Vi äter middag tillsammans på restaurang (valfritt att delta till självkostnadspris).
Days of Trade finns nu på Instagram under @daysoftrade.
Vill du veta mer? Kontakta Anna Ekelund, Ellens Agentur, på anna@ellensagentur.se och Janike Eleby, Trade Partners Sweden på janike@tradepartners.se.
Välkommen att delta den 4-5 maj på Slagthuset i Malmö!